Αρχική ΔΙΑΤΡΟΦΗ Κορονοϊός: Τι ρόλο παίζουν τα Ω-3 λιπαρά οξέα στο αίμα για την...

Κορονοϊός: Τι ρόλο παίζουν τα Ω-3 λιπαρά οξέα στο αίμα για την COVID-19

238
0

Δεν είναι μόνο τα αντισώματα που θα μπορούσαν να σας προστατεύσουν από την ανάπτυξη σοβαρής περίπτωσης COVID-19.

Διότι ο κορονοϊός μπορεί να εμποδιστεί και με άλλους τρόπους. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που διεξήχθη από ερευνητές του Ινστιτούτου Ερευνών Λιπαρών Οξέων (FARI) και των Ιατρικών Κέντρων Cedars-Sinai του Λος Άντζελες και της Orange County, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στο αίμα παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Κορονοϊός: Τα Ω-3 λιπαρά οξέα λειτουργούν προστατευτικά

Συγκεκριμένα οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι το καλό επίπεδο ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στο αίμα μπορεί να εμποδίζει την πιθανότητα για σοβαρή COVID-19.

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Prostaglandins, Leukotrienes and Essential Fatty Acids, έδειξε ότι, μεταξύ μιας ομάδας 100 ατόμων που νοσηλεύτηκαν με COVID-19, εκείνα με τα υψηλότερα επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στο αίμα τους είχαν και μειωμένο κίνδυνο θανάτου από την COVID-19.

Συγκεκριμένα:

  • Το επαρκές επίπεδο Ω-3 λιπαρών οξέων συνδέθηκε με 75% μειωμένη πιθανότητα θανάτου από COVID-19 σε σχέση με όσους είχαν χαμηλά επίπεδα Ω-3.
  • Οι ασθενείς με χαμηλότερα επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στην κυκλοφορία του αίματος τους ήταν τέσσερις φορές πιο πιθανό να πεθάνουν σε σχέση με όσους είχαν υψηλότερα επίπεδα Ω-3.

Τα Ω-3 λιπαρά οξέα μπορεί να βοηθήσουν στην μείωση του κινδύνου για δυσμενείς επιπτώσεις σε ασθενείς με COVID-19«, δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας, δρ. Arash Asher.

Οι 11 τροφές με τα περισσότερα Ω-3 λιπαρά οξέα

  1. Λινέλαιο: 7,196 mg ανά κουταλιά
  2. Χαβιάρι: 6.789 mg ανά 100 γραμ.
  3. Σκουμπρί: 5,134 mg ανά 100 γρ.
  4. Σπόροι Chia: 4,915 mg ανά μερίδα 28 γρ.
  5. Λάδι συκωτιού γάδου: 2,664 mg ανά κουταλιά
  6. Καρύδια: 2,542 mg ανά μερίδα 28 γρ.
  7. Σολομός: 2,260 mg ανά 100 γραμ.
  8. Γαύρος: 2,113 mg ανά 100 γρ.
  9. Ρέγγα: 1,729 mg ανά 100 γρ.
  10. Σαρδέλες: 1.480 mg ανά 100 γραμ.
  11. Στρείτα: 672 mg ανά 100 γρ

ΠΗΓΕΣ

 https://bestlifeonline.comhttps://www.eurekalert.orghttps://www.healthline.com

Προηγούμενο άρθροΦτιάχνω τσιτσίραβλα τουρσί
Επόμενο άρθροΤι είναι το γκίνγκο μπιλόμπα; (Ginkgo Biloba)