Αρχική ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ Δεν είναι όλες οι πολυβιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής ίδια

Δεν είναι όλες οι πολυβιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής ίδια

113
0

Οι πολυβιταμίνες είναι ένα από τα συμπληρώματα διατροφής που συνιστώνται πιο συχνά σήμερα τόσο για τους άνδρες τις γυναίκες, όσο και για τα παιδιά. Αυτό μας ωθεί να προμηθευόμαστε οτιδήποτε βρίσκεται προς πώληση ή προσφορά. Ωστόσο, δεδομένου ότι η βιομηχανία συμπληρωμάτων συνεχίζει να αυξάνει τις πωλήσεις της και την ποικιλία των σκευασμάτων της, θα πρέπει να εξετάζετε και να επιλέγετε πιο συνειδητά που επενδύετε. Το να επιλέξετε σωστά ένα συμπλήρωμα διατροφής είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Το περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου (JAMA) έχει δηλώσει, «[…] Μη βέλτιστη πρόσληψη ορισμένων βιταμινών, πάνω από τα επίπεδα που προκαλούν τη κλασική ανεπάρκεια βιταμίνης, είναι ένας παράγοντας κινδύνου για εμφάνιση χρόνιων ασθενειών […] φαίνεται συνετό όλοι οι ενήλικες να λαμβάνουν συμπληρώματα βιταμίνης . “

“Καθαρίστε” τον τρόπο ζωής σας πριν επενδύσετε

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να τεθεί σε δράση πριν βασιστείτε σε μια εξωτερική λύση είναι να καθαρίσετε το εσωτερικό περιβάλλον. Ένα σημείο απ’όπου μπορείτε να ξεκινήσετε είναι με την ενίσχυση της διατροφής σας. Οι καλύτερες βιταμίνες και τα ανόργανα στοιχεία προέρχονται από πραγματικά, βιολογικά, πλήρη τρόφιμα. Τα πιο θρεπτικά τρόφιμα είναι τα φυτικά τρόφιμα, ειδικά τα βιολογικά φρούτα και λαχανικά στην ακατέργαστη μορφή τους.

Είναι εξίσου σημαντικό να εξετάσετε τι βάζετε στον οργανισμό σας, που μπορεί να καταστρέφει τις αποθήκες βιταμινών και ανόργανων στοιχείων αφύσικα. Πολλά φαρμακευτικά σκευάσματα προκαλούν ελλείψεις βιταμινών ή / και ανόργανων ουσιών. Για παράδειγμα, τα αντισυλληπτικά χάπια έχουν συνδεθεί άμεσα με τη μείωση των βιταμινών Β6, Β12 και φολικού οξέος, όπως επίσης και των επιπέδων του μαγνησίου του οργανισμού. Κοινές ουσίες όπως ο καφές, το αλκοόλ και τα τσιγάρα είναι επίσης γνωστό ότι προκαλούν ανεπάρκεια βιταμινών και ανόργανων στοιχείων στο σώμα.

Το να μιλήσετε με έναν φυσικό ολιστικό επαγγελματία, όπως ένας φυσιοπαθητικός, είναι ένα καλό σημείο για να ξεκινήσετε ώστε να μπορέσετε να καθορίσετε αν ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα είναι μια σωστή προσθήκη, ή αν κάποια συγκεκριμένη βιταμίνη ή μέταλλο, ή κάποιος άλλος συνδυασμός θα ήταν καταλληλότερος για τις ιδιαίτερες ανάγκες σας. Η προσωπική κατάσταση της υγείας σας, η ηλικία, οι ανάγκες του τρόπου ζωής σας και οι διατροφικές επιλογές πρέπει να εξεταστούν σωστά ώστε να καθοριστεί η καλύτερη επιλογή των συμπληρωμάτων που πρέπει να λάβετε. Ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα μπορεί να αποτελέσει μέρος της λύσης σας, ωστόσο δεν μπορεί οποιοδήποτε πολυβιταμίνη να κάνει για εσάς.

Επιλέξτε την ποιότητα, αντί την ποσότητα

Οι περισσότερες από τις σημερινές πολυβιταμίνες προέρχονται από συνθετικές πηγές, με πολλά τεχνητά πρόσθετα όπως χρώματα, ενισχυτικά γεύσης, σάκχαρα, χημικά και υλικά πληρώσεως. Όπως κάθε συνειδητά υγιές άτομο μπορεί να συμπεράνει, φαίνεται μάλλον σαν μια οπισθοδρομική προσέγγιση το να χρησιμοποιήσετε κάτι που υποβιβάζει την υγεία σας, για να βελτιώσετε την υγεία σας.

Πολλοί άνθρωποι έχουν την εντύπωση ότι μια βιταμίνη είναι μια βιταμίνη, που σημαίνει ότι είναι όλες ισοδύναμες στην αποτελεσματικότητα τους από την πλευρά του σώματός μας. Αυτό έχει αποδειχθεί ότι είναι ψευδές, καθώς το σώμα μας αντιμετωπίζει καλύτερα τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που προέρχονται από πλήρης μορφής τροφές. Πολλές συνθετικές βιταμίνες και μέταλλα δεν αφομοιώνονται ή απορροφώνται σωστά από τον οργανισμό, με αποτέλεσμα να προσθέτουν περισσότερο άγχος στο σώμα και πρόσθετη σπατάλη των χρημάτων σας. Επίσης, όταν χρησιμοποιούμε συνθετικά συμπληρώματα είναι που διατρέχουμε τον κίνδυνο δημιουργίας μιας τοξικής κατάστασης εσωτερικά, ή κάποιας βιοχημικής ανισορροπίας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι πολυβιταμίνες δεν πρέπει να λαμβάνονται αδιακρίτως, αλλά να ερευνώνται πριν τις επιλέξετε για την ενίσχυση της υγείας σας. Και όταν πρόκειται για την επιλογή της καλύτερης πολυβιταμίνης, η βέλτιστη ποιότητα είναι το κλειδί. Παρακάτω είναι μερικές, απλές οδηγίες για να σας βοηθήσει να κάνετε την καλύτερη επιλογή.

  • Πρώτον να είναι πιο βιοδιαθέσιμες. Το πολυβιταμινούχο σκεύασμα πρέπει να προέρχεται στο σύνολό του από πηγές τροφίμων, κατά προτίμηση βιολογικές.
  • Δεύτερον, θα πρέπει να είναι όλα φυσικά και να μην περιέχουν τεχνητά ή συνθετικά συστατικά.
  • Τρίτον, θα πρέπει να έχει τις κατάλληλες βιοδυναμικές ποσότητες, ελαχιστοποιώντας τυχόν δυσμενείς αλληλεπιδράσεις  βιταμινών  και ανόργανων συστατικών.
  • Τέλος, θα ήταν επωφελής να περιέχει πολύτιμα βότανα ή / και φυτοχημικές ενώσεις που βοηθούν τη συνεργική δράση όλων των συστατικών, τα οποία συμβάλλουν επίσης στη βέλτιστη απορρόφηση.

Εφόσον κάνετε τη δική σας έρευνα σχετικά με την σωστή επιλογή συμπληρωμάτων, σας συνιστούμε να κοιτάξετε και εδώ.

Dr. Λάμπρος Γερακούλιας M.D.

 Τα κείμενα είναι καθαρά πληροφοριακά και σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να θεωρηθούν ως θεραπευτικές ιατρικές συνταγές ή ότι συνιστούν αντικατάσταση του θεράποντος γιατρού και των υποδείξεών του. Η απόφαση για τη σπουδαιότητα των συμβουλών είναι προσωπικά και απόλυτα δική σας.

Προηγούμενο άρθροΓιατροσόφια για γερό στομάχι…φούσκωμα, χώνεψη, καούρες και πόνους.
Επόμενο άρθροΠρόγραμμα 4 εβδομάδων για αποτοξίνωση και θρέψη του οργανισμού