Αρχική ΔΙΑΤΡΟΦΗ Επιλογές τροφών για μείωση του κινδύνου εμφάνισης του καρκίνου

Επιλογές τροφών για μείωση του κινδύνου εμφάνισης του καρκίνου

81
0

Στις Ηνωμένες
πολιτείες το 35 τοις εκατό των θανάτων που οφείλονται στον καρκίνο σχετίζονται
με τις φτωχές διατροφικές συνήθειες. 

Να θυμάστε ότι κανένα φαγητό από μόνο του
δεν μπορεί να εμποδίσει τον καρκίνο, ωστόσο, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο
εμφάνισης ορισμένων τύπων καρκίνου αλλάζοντας απλώς τις διατροφικές σας συνήθειες.

 Η διατροφή είναι ένας από τους παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάζει τον
κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου, είναι όμως κάτι που μπορείτε να ελέγξετε. Η
κατανάλωση τροφών χαμηλές σε λιπαρά και πλούσιες σε φυτικές ίνες, φρούτα και
λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες ενδέχεται να μειώσουν τον κίνδυνο.   

    Οδηγός
Μεσογειακής Διατροφής 

Κόκκινο
κρέας – μερικές φορές τον μήνα ή πιο συχνά σε μικρές ποσότητες Αυγά,
πουλερικά, ψάρι – μερικές φορές την εβδομάδα

Τυρί και
γιαούρτι – μερικές φορές την εβδομάδα Ελαιόλαδο – ποικίλες
ποσότητες, καθημερινά Φρούτα και
λαχανικά – ποικίλες ποσότητες, καθημερινά Φασόλια, όσπρια,
ξηροί καρποί – ποικίλες ποσότητες, καθημερινά Είδη ψωμιού,
ζυμαρικά, ρύζι, Κους κους, πολέντα(αραβόσιτο), πλιγούρι, σιτηρά, πατάτες – ποικίλες
ποσότητες, καθημερινά.

Ένας τρόπος
για να προστατευτείτε από τη νόσο είναι να χρησιμοποιείτε μεγαλύτερη ποικιλία
βοτάνων και μπαχαρικά σε καθημερινή βάση. Έχει ανακαλυφθεί ότι τα φυτοχημικά,
οι ουσίες που βρίσκονται στα φυτά, ενδέχεται να περιέχουν ορισμένα συστατικά
για την καταπολέμηση του καρκίνου. 

Τα 10 πιο δυνατά
βότανα μπαχαρικά και αρώματα

Βασιλικός:
φρέσκος ή αποξηραμένος, αυτό το αρωματικό φυτό αποκαλείτο το «βασιλικό βότανο»
από τους αρχαίους έλληνες. Έχει αντικαρκινική δύναμη. Συνοδεύει τέλεια τα  πιάτα με κόκκινη σάλτσα, τα πουλερικά, τα
ζυμαρικά τα θαλασσινά και τα λαχανικά. Χρησιμοποιείται είτε μαγειρευμένος ή
ωμός.

Μαύρο
πιπέρι: Τα φυτοχημικά συστατικά του φαίνεται ότι επιδρούν στην ανάπτυξη
καρκινικών κυττάρων. Το πιπέρι ταιριάζει σχεδόν με τα πάντα.

Κύμινο:
συγγενής του μαϊντανού, το κύμινο δρα πολύ δυνατά κατά του καρκίνου και ειδικά
του καρκίνου του συκωτιού. Χρησιμοποιείστε το με κουρκούμη για να δώσετε γεύση
στο κοτόπουλο, τα ζυμαρικά ή τις φακές.

Σκόρδο: Αυτό
το βότανο περιέχει συστατικά που βοηθούν στη θωράκιση ενάντια σε καρδιοπάθειες
και καρκίνο ( ιδιαίτερα σε καρκίνο του στομάχου, του δέρματος, του μαστού, του
εντέρου, του πνεύμονα, του τραχήλου της μήτρας και του ρινικού καρκίνου).
Μαγειρέψτε το σε χαμηλή φωτιά για πιο μεγάλη απόλαυση. Συνοδεύει υπέροχα σχεδόν
όλα τα κρεατικά, το ψάρι, τα πουλερικά, τα ζυμαρικά ή τα φασολάκια.  

Τζίντζερ:
Ένα ακόμη βότανο κατά του καρκίνου. Το αποξηραμένο τζίντζερ προσφέρει
πλεονεκτήματα στην υγεία , ωστόσο η φρέσκια ρίζα θα σας δώσει τα μεγαλύτερα
οφέλη. Τρίψτε και περιχύστε το χυμό από το βολβό στη τηγανιτή μπριζόλα, στο
μπρόκολο, το κοτόπουλο ή σε μια σαλάτα λαχανικών.  

Μέντα: το
αντικαρκινικό βότανο (ιδιαίτερα για τον καρκίνο του μαστού) που έχει περισσότερες
χρήσεις από όσες φαντάζεστε. Προσθέστε λίγη ψιλοκομμένη μέντα στο τυρί , με τα
μπιζέλια και το χοιρομέρι, το ρύζι τη φρουτοσαλάτα ή το παγωμένο τσάι.  

Κρεμμύδια: Το
πλέον χρησιμοποιούμενο και πιο δυνατό από όλα τα καρυκεύματα. Ωμό ή μαγειρεμένο
προσθέτει έντονη γεύση και πολλές οργανοθειούχες ενώσεις.. 

Ρίγανη: Αυτό
το βότανο περιέχει τουλάχιστον δύο φλαβονοειδή. Τα φλαβονοειδή είναι μια ομάδα πολυφαινολικών
συστατικών, ένζυμα τα οποία έχουν την ικανότητα να εξολοθρεύουν τις ελεύθερες
ρίζες προτού προκαλέσουν κυτταρική βλάβη. Δοκιμάστε ρίγανη στις σάλτσες
ντομάτας, στα λαχανικά ή το κοτόπουλο.

Δεντρολίβανο:
αυτό το βότανο καταπολεμά τον καρκίνο. Έχει επίσης αντιφλεγμονώδη δράση.
Συνοδεύει υπέροχα το ψάρι, τα πουλερικά ή τα λαχανικά. 

Φασκόμηλο: Η
προέλευση του ονόματος του προέρχεται από τη λατινική λέξη salvus που
σημαίνει σωτηρία και αντικατοπτρίζει τις θεραπευτικές ιδιότητες του. Άλλο ένα
βότανο στην καταπολέμηση του καρκίνου. Προσθέστε φασκόμηλο στη γαλοπούλα, το
χοιρινό, το τυρί και τα πιάτα με φασόλια. 

Ακριβής μετάφραση για το www.botanologika.gr Τζούλη Ζαβαλάρη από:
The Rockefeller Univercity

Προηγούμενο άρθροΟι βιταμίνες και τα μέταλλα που σταματούν την τριχόπτωση
Επόμενο άρθροΚαλλιεργήστε εύκολα και απλά υπερτροφές στον κήπο και στο μπαλκόνι σε γλάστρες

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here