Αρχική ΒΟΤΑΝΑ Λιναρόσπορος-Λίνον το ωφελιμότατον (Linum usitatissimum).Ιδιότητες και χρήση.

Λιναρόσπορος-Λίνον το ωφελιμότατον (Linum usitatissimum).Ιδιότητες και χρήση.

66
0

Γράφει η Άννα Μοροζίνη


Ο λιναρόσπορος είναι γεμάτος με βιταμίνες, μέταλλα, ίνες, και τα λιπαρά οξέα τα οποία είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του εντέρου. Βοηθά επίσης στη μείωση του σακχάρου στο αίμα, ελέγχει την όρεξη, βοηθά να απορροφηθούν τα θρεπτικά συστατικά στα τρόφιμα, καθαρίζει τα έντερα, και τροφοδοτεί τον οργανισμό με λεκιθίνη, μέταλλα, τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και μαγγάνιο, ίνες, Ω 3 λιπαρά οξέα, για να αποφευχθεί η δημιουργία αθηρωματικής πλάκας, η οποία μπορεί να φράξει τις αρτηρίες και να οδηγήσει σε υψηλή αρτηριακή πίεση, εγκεφαλικό επεισόδιο ή καρδιακή προσβολή, μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, σημαντικό για άτομα με διαβήτη τύπου 2, αυξάνει το ασβέστιο, και καταπολεμά τα αυτοάνοσα νοσήματα, όπως ο λύκος, οι ρευματισμοί, η αρθρίτιδα, η ψωρίαση κ.α. 


Ο λιναρόσπορος μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία της εκκολπωματικής νόσου. Η φυσική ίνα που υπάρχει στο λιναρόσπορο λειτουργεί ως καθαρτικό . Αυτό σημαίνει ότι βοηθά να μαλακώσουν τα κόπρανα και τα καθιστά να περάσουν μέσα από το έντερο εύκολα.Φυτρώνει και σε άλλα χρώματα
Αναμείξτε μια κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο σε ένα ποτήρι νερό. Πιείτε μια φορά πριν από το πρωινό και πάλι πριν πάτε για ύπνο.
Επίσης, προσθέστε λιναρόσπορο στα δημητριακά, γιαούρτι, φρούτα και άλλα υγιεινά τρόφιμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 15 γραμμάρια λιναρόσπορο ανά ημέρα.Στην εικόνα φαίνονται και οι σπόροι.




Άννα Μοροζίνη, Συγγραφέας

Για παραγγελίες του βιβλίου εδώ

Γι

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here