Αρχική ΔΙΑΤΡΟΦΗ Τι πρέπει να βάζουμε στο πιάτο μας για καλύτερη πνευματική και ψυχική...

Τι πρέπει να βάζουμε στο πιάτο μας για καλύτερη πνευματική και ψυχική υγεία.

49
0

Καμιά τροφή και κανένα μεμονωμένο θρεπτικό συστατικό  δεν μπορεί να μας εξασφαλίσει τα πάντα. Έτσι ένα γενικότερα “σωστό” διαιτολόγιο στα πλαίσια αυτού που χαρακτηρίζουμε ως “μεσογειακή δίαιτα”, με ποικιλία τροφών και σωστούς συνδυασμούς κι αναλογίες,  συμβάλλει πολύ περισσότερο στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού μας και ειδικά του εγκεφάλου από οποιοδήποτε ειδικό διαιτολόγο η μονομερή και υπερβολική πρόσληψη κάποιων τροφών. 


Εφόσον λοιπόν είμαστε υγιείς, οι βασικές οδηγίες  είναι απλές και γνωστές.  Μεγάλες ποσότητες νερού, μικρά και συχνά γεύματα σε προκαθορισμένες ώρες, περισσότεροι σύνθετοι υδατάνθρακες (μαύρο πλήρες ψωμί, ανεπεξέργαστα δημητριακά, μακαρόνια, πατάτες, όσπρια,κ.λ.π) περισσότερα λαχανικά και φρούτα (χωρίς υπερβολές)  περιορισμός, αλλά όχι παντελή κατάργηση της ζάχαρης και των προϊόντων της, μέτριες ποσότητες κρέατος και σε λιγότερα γεύματα την εβδομάδα,  περισσότερο ψάρι από ό,τι κρέας, περιορισμός των κορεσμένων λιπαρών και περισσότερο ωμό ελαιόλαδο. 


Τηρώντας τις απλές αυτές οδηγίες θα βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και επιπλέον, και ίσως σημαντικότερο, θα μειώσουμε το άγχος και το στρες που προκαλείται από την αναζήτηση του “τι πρέπει να φάμε”, γιατί εκτός από αυτά που τρώμε πρέπει να ελέγχουμε και αυτά που “μας τρώνε”. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here