Αρχική Όλα τα άρθρα Οι τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μύες

Οι τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μύες

90
0

Έρευνες του Πανεπιστημίου του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, βρήκαν τι είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε μυς.

Οκτώ τρόφιμα βρίσκονται στη λίστα με τα απαραίτητα:

Καφές- Σου δίνει περισσότερη ενέργεια και θεωρείται χωνευτικό ρόφημα

Ελαιόλαδο- Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο βοηθούν τους μυς να διατηρηθούν ακόμη και αν δεν γυμνάζεσαι τόσο συστηματικά.

Νερό- Το 80% των μυών μας αποτελούνται από νερό

Αμύγδαλα-
Είναι μια πηγή ενέργειας αποτελούμενη από πρωτεΐνη. Μόλις 1/4 του
φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης -2 γραμμάρια
περισσότερα από το αβγό

Μπριζόλα- Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β12, ψευδάργυρο και σίδηρο – τα οποία είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών

Αβγά- Η πρωτεΐνη αυγού θεωρείται ότι την υψηλότερη βιολογική αξία από όλα τα τρόφιμα.

Σολομός –Έχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια και είναι γεμάτος με βιταμίνη D και λιπαρά οξέα.

Γιαούρτι-
Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού παρέχουν αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες
για να επανέλθουν στο κανονικό, και οι υδατάνθρακες τους “γεμίζουν” ξανά
με ενέργεια

ΠΗΓΗ 

Προηγούμενο άρθροΜειώσετε την πρησμένη κοιλιά με αυτήν την απλή συνταγή
Επόμενο άρθρο10 Κανόνες Πώς θα μειώσετε στο μισό τον κίνδυνο άνοιας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here